Monday, November 1, 2010

满天星空 The Stars In The Sky -特蕾思的手作礼 Trace's Handicraft


一款以苏姑娘孩童时期与好友一起去看星星的图为主题的手拿包,可放入钱包,手机和一些化妆品。。。
苏姑娘手拿干稻草,吹着清凉的夜风,和知心朋友瞭望着远空的星星。给人一种自由自在,无忧无虑的儿时生活。。。相信很多人都向往这种生活吧。。。
这个手作包也让我思念远方的好友。。。
您能看见我在手拿包上缝的格子吗?我是一针一线缝上的,希望您能感受到我的用心:)
我用了进口日本先染布完成整个手作包,很有手作感。也是自己画的包形,很有满足感,我很喜欢希望大家也喜欢。。。
如果想看这款手作包,欢迎您出席即将来临的"玩得福设计日":)希望我们有缘相见:D
This is a clutch that i take the scene of sue and her friend looking at the stars in the sky as a theme. We can put handphone,purse and others in it.
Sue is holding a straw,enjoying the night breeze,enjoy admiring the stars in the sky with her best friends....it give me a feeling of carefree...i like this kind of lifestyle...
The scene let me remember my best friend...
Do you see the boxes on the bag?I sew them with hands,i hope you can feel my heart and soul:)
i use imported yarn dye(my favourite fabric:P),it give a handmade feel.i draw the bag style myself,i like it so much,i hope you like it too...
if you would like to see this clutch please visit me at Pipit Wonderful Market 5,i hope to see you there:D

No comments:

Post a Comment